Luboš Kastner
Spolumajitel a tvář firmy Red Castle Hospitality Group. Vede projekty vývoje restauračních konceptů a inovací. Působil ve společnosti vlastnící Plzeňský Prazdroj jako marketingový ředitel a ředitel pro komerční rozvoj v Evropě, na Středním Východě, Rusku a státech bývalé ruské federace. Stojí za prodejními úspěchy značek Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft, Grolsch a mnoha úspěšnými globálními programy, včetně programu na rozvoj mistrů výčepních Pilsner Urquell. V současnosti se věnuje rozvoji české gastronomie a je členem představenstva a Garantem projektu Moje restaurace v AMSP ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, místopředsedou Českého Gastronomického Institutu a Asociace Apron. Byl a stále je výraznou osobností při vyjednávání podmínek pro gastro se zástupci vlády ČR.