uvádí...
DISKUSNÍ ARÉNA 1, 14. LEDNA 2021, PRAHA
Konec

Jak pomocí copy přenést čtenáře do vašeho hotelu, restaurace nebo kavárny

Jak vypadají texty na webech hotelů, restaurací a kaváren? Obvykle jako výčet vybavení, jídel nebo nápojů. Jan Novák vám na přednášce ukáže, jak napsat text, aby se čtenář při čtení cítil, že už ve vašem podniku sedí. Že už se dívá na západ slunce nad jezerem, obědvá vaši skvělou svíčkovou nebo si vychutnává špičkovou brazilskou kávu.

Jan Novák, senior copywriter, Obsahová agentura

AMSP ČR – Digitalizace v oboru HoReCa

SEZNAM NAPLNO POMÁHÁ V PODNIKÁNÍ
Rostislav Sedláček, senior konzultant, Firmy.cz

DIGITALIZACE PLATEB PRO VÁŠ LEPŠÍ BYZNYS
Martin Dolejš, Director Business Development CZ&SK, Mastercard Europe

ZDRAVÉ FINANCE
Jan Figlovský, manažer segmentu pro firemní klienty, ČSOB

Bio versus lokálnost

Jaký je rozdíl mezi bio a lokálností v gastronomii? Nezaměňují se tyto pojmy, i když ve faktické stránce jde o zcela jiné suroviny? Možná by stálo pochopit základní pravidla, které z gastronomie dělají dědictví, které každá komunita sdílí dle svých možností. Hranice už nejsou v chutích znatelné. Na mapě se již vytrácejí a je to dobře. Jediné co zůstává, jsou suroviny a to buď bio nebo lokální. Nebo obojí najednou? Více o tom vám poví a před vašimi zraky připraví a naservíruje celé menu, ve kterém budou hrát hlavní roli opravdové plnohodnotné bio suroviny, šéfkuchař Lukáš Nevyje.

Lukáš Nevyjel , šéfkuchař, Nota Bene

Vliv používání platebních karet na objem tržeb

Jak platební karty pomáhají rozvoji podnikání v sektorech HoReCa a jak mohou pomoci podnikatelům zefektivnit provoz, rozšiřovat svoje služby a vydělat víc? Nejčastější rizika přijímání platebních karet, jejich prevence a jak těmto rizikům předcházet? Nebudou chybět ani příklady zneužití karet v  oblasti ubytovacích služeb.

Ivan Pechanek, Fraud/Risk specialista, KB SmartPay
Miloslav Bouček, ředitel prodeje pro korporátní segmenty, KB SmartPay

Za málo peněz více muziky

Plánování a praxe v moderní gastronomii. Jaké jsou tipy a triky v technice přípravy, ekonomice, receptuře a jak funguje optimalizace jídelního lístku?

Petr Stádník, šéfkuchař, MAKRO Akademie
Oskar Klanert, šéfkuchař, Restaurace Na Humpolce

Zaměstnavatel očima zaměstnance aneb společná cesta k úspěchu

Pro obor gastro klíčový vztah zaměstnanec – zaměstnavatel prochází v posledních letech výraznými proměnami parametrů. Jak na tyto změny reagovat, aby ve výsledku prospěly vašemu podniku? Inspirujte se řešením kolegů z oboru.

Zdeněk Lískovec, majitel, restaurace Kozlovna U Plechandy
Marek Křovák, spolumajitel, lektor, vzdělávací společnost 100PROgastro