uvádí...
21. KONGRES HOREKA 112, 2. 11. 2021, PRAHA

Program

21. KONGRES HOREKA 112, 2. 11. 2021, PRAHA

KONGRESOVÝ DEN
02. 11. 2021

Registrace

Prezentace partnerů

Představení produktů a služeb na stáncích partnerů

Oficiální zahájení

Gorjan Lazarov, Chief Executive Officer, Orea Hotels & Resorts
Luboš Kastner, člen představenstva, garant projektu Moje restaurace, Asociace malých a středních podniků a živnostníků
Sylvio Spohr, majitel Cafe Louvre a prezident Asociace restauratérů Apron
Adam Eliáš, výkonný ředitel, Český gastronomický institut
Karel Havlíček, místopředseda vlády, ministr průmyslu a obchodu a ministr dopravy
Gorjan Lazarov
Luboš Kastner
Sylvio Spohr
Adam Eliáš
Karel Havlíček

Mládí vpřed aneb jak se plní sny!

Velká dřina, sebekázeň a chuť splnit si svůj sen. Nejen to hnalo mladou, talentovanou kuchařku Kristýnu Nemčkovou na její cestě za novými zkušenostmi a získání diplomu na La Cordon Bleu London

Kristína Nemčková, Made by Kristína, vítězka  soutěže MasterCheff Česko pro rok 2019, držitelka Grand Diplôme na londýnské škole Le Cordon Bleu, čerstvá posila michelinské restaurace Story v Londýně
Kristína Nemčková

Dva pohledy na budoucnot gastronomie a hotelnictví

V březnu roku 2020 se zásadně změnil život nás všech. Zasáhl všechny podnikatelé a obor, který byl nejdéle pozastaven a jeho provoz značně omezen, byl právě obor gastronomie a hotelnictví. Museli jsme se naučit žít jinak a změnit naše myšlení. Hledat nové cesty, jak nabídnout kvalitní služby a bezpečné prostředí hostům přes všechna nařízená omezení a rizika, nebylo a není vždy lehké. A jak to vidí epidemiolog a jaký je pohled ekonimoický?

Rastislav Maďar, epidemiolog, odborník na cestovní medicínu a vedoucí Ústavu epidemiologie a ochrany veřejného zdraví Lékařské fakulty Ostravské univerzity
Vladimír Pikora, hlavní ekonom analytického domu Next Finance
Rastislav Maďar
Vladimír Pikora
10:50-11:10

Kávová přestávka

Fungování destinačních managementů a zapojení podnikatelů do pyramidy destinačního managementu v ČR.

Veronika Janečková, ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce, Agentura CzechTourism
Tomáš Polanský, ředitel destinační společnosti Českobudějovicko-Hlubocko, z.s
Veronika Janečková
Tomáš Polanský

Panelová diskuse: Jaký byl a je boj s covidem a co na to zástupci oboru?

Luboš Kastner, člen představenstva a garant projektu Moje restaurace, Asociace malých a středních podniků a živnostníků
Lukáš Pytloun, majitel, Pytloun Hotels
Rastislav Maďar, epidemiolog, odborník na cestovní medicínu a vedoucí Ústavu epidemiologie a ochrany veřejného zdraví Lékařské fakulty Ostravské univerzity
Sylvio Spohr, majitel, Cafe Louvre a prezident Asociace restauratérů Apron
Vladana Horáková, Generální ředitelka Aquapalace Praha, Managing partner Golden Apple Hotels
Luboš Kastner
Sylvio Spohr
Lukáš Pytloun
Rastislav Maďar
Vladana Horáková
12:30-13:30

Oběd

HLAVNÍ ODPOLEDNÍ PROGRAM

Sekce restaurace

Digitální hospoda – jak internet a technologie proměňují, pomáhají a škodí gastru

Nepřikrášlený pohled na problémy a příležitosti, které lidem v gastru přináší internet a moderní technologie. Naučíte se rozeznávat rizika a příležitosti a používat nástroje, které používají ti největší on-line hráči.

Jura Ibl, marketér a analytik, Vítr v Gastru
Jura Ibl

Jak nebýt šéf plantážník? Kam se svým týmem otočil kormidlo a přežil tak dobu s covidem?

Barová hvězda, která své šílené nápady proměňuje v realitu. Začínal na trzích a dnes vede slavné brněnské bary. Začali bojovat rozvozy drinků domů a nyní otevřeli venkovní Desigenový bar plusKK a jedou dál. Přijďte si poslechnout nápady, myšlenky, tipy a rady přímo z jeho úst!

Jan Vlachynský, spolumajitel, Lidi z Baru (Bar, který neexistuje, Super Panda Circus, 4pokoje, Whiskey Bar, který neexistuje)
Jan Vlachynský

Změnil covid chutě a chování zákazníka? Určitě!

Co na to restaurace, čím lákají své hosty, jak se vše promítlo do stavby menu, využívání surovin a celkové nabídky? Všichni chceme opět normálně fungovat.

Štěpán Návrat, majitel a executive chef fine diningové restaurace Benjamin a autentických asijských restaurací Café Buddha Norská a PRU58
Štěpán Návrat
15:00 - 15:15

Kávová přestávka

Jak porozumět koloběhu přírody, masu i jeho způsobům zpracovánÍ?

Způsoby zpracování masa se stále posouvají i díky novým technologiím. Znát původ zvířat, kdo se o ně stará i čím jsou krmena. A jak je důležité spolupracovat přímo s kuchaři restaurací a bister, kterým je maso dodáváno?

Martin Klouda, majitel, řezník, Maso Klouda
Martin Klouda

Jak rozvoz zachránil restauraci v době pandemie?

Případová studie

Petr Bíba, obchodní ředitel, Adaptee Gastro
Petr Bíba

Sekce Hotely

Musíme rozjet incoming!

Jaký je současný stav na poli příjezdového cestovního ruchu a jaké jsou predikce? Kde najít relevantní data? A co dělá CzechTourism pro to, aby pomohl restartovat příjezdy turistů do ČR? Přehled analýz, predikcí a informací s proběhlým a připravovaným kampaním a aktivitám zahraničních zastoupení CzechTourism v okolních zemích.

František Reismüller, ředitel odboru zahraničních zastoupení a marketingu
František Reismüller

Jak zvládl BWH Hotel Group Central Europe krizi a jeho pohled do budoucnosti?

Posledních několik měsíců bylo pro hoteliéry po celém světě bezprecedentní výzvou. Koronakrize formovala a změnila náš průmysl a způsob cestování po celém světě. Ivona Meissner bude v rozhovoru se šéfredaktorkou časopisu Horeka, Janou Dorčákovou, hovořit o inovacích a získaných zkušenostech, o kreativních nápadech realizovaných v rámci spolupráce BWH Hotel Group Central Europe a o tom, jak se skupina jednotlivých hotelů vypořádává s naléhavým tématem zaměstnanců.

Ivona Meissner, ředitelka rozvoje hotelu, Rakousko a středovýchodní Evropa, BWH Hotel Group Central Europe
Ivona Meissner
15:00-15:15

Kávová přestávka

Jak mohou malá a středně velká ubytovací zařízení využít sílu online reputace ve vlastní prospěch

Radka Telyčková, Revenue Manager a konzultant pro hotely a jiná rezervační zařízení, Pomáháme hotelierům
Radka Telyčková

Digitalizace hotelů jako cesta k růstu celého odvětví

Trh s ubytováním a zážitky hledá novou identitu. Dorůstá nová generace domácích turistů, kteří mají jiné standardy, chtějí utrácet ale často nemají kde. Hotely i atrakce jim musí jít naproti. Cestou je jednoznačně digitalizace servisu i prezentace, která se může stát impulsem pro vznik zcela nových turistických destinací.

František Peterka, CEO vyhledávače ubytování a zážitků Explorio
František Peterka

Konec