uvádí...
19. kongres HOREKA 112

Program

Kongresový den
28. 5. 2019

Registrace

Prezentace partnerů

Představení produktů a služeb na stáncích partnerů

Oficiální zahájení

Pavel Vinkler, ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání, Ministerstvo průmyslu a obchodu
Miroslav Kubec, prezident, AKC
Miroslav Kubec

Jak mít spokojeného hosta, aneb štěstí na talíři

Zaměříme se na vysvětlení pojmu "nežádoucí reakce na potraviny" a na  rozdíl mezi alergií, intolerancí a toxickou reakcí. Dotkneme se toho, co je to tradiční česká kuchyně, jaký je její přínos pro gastronomii a co je jejím etickým rozměrem.
VIDEOPOZVÁNKA NA PŘEDNÁŠKU

Kateřina Cajthamlová, propagátorka a popularizátorka medicíny a zdravého životního stylu, internistka a systemická psychoterapeutka
Mudr. Kateřina Cajthamlová
11:00 - 11:30

Kávová přestávka

Panelová diskuse: Stát versus podnikatel v každodenním provozu

Hází stát podnikatelům ,,klacky´´ pod nohy, nebo je jejich opěrnou holí pro nastavení vyrovnaného prostředí pro podnikání? Jaké jsou prekážky na cestě za úspěšným podnikáním, co podnikatele nejvíce trápí a jaký vliv na to má stát? Byrokracie ovlivňuje podnikání a my se budeme ptát, s čím se dnes zástupci oboru HoReCa potýkají v každodenním provozu.

Stanislav Kouba, náměstek pro daně a cla, Ministerstvo financí
Pavel Vinkler, ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání, Ministerstvo průmyslu a obchodu
Jan Herget, ředitel, agentura CzechTourism
Vlastimil Turza, vedoucí právního oddělení, ústřední inspektorát ČOI
Miroslav Kubec, prezident, AKC
Luboš Kastner, spolumajitel, HOSPODSKA
Gorjan Lazarov, ředitel, Orea Hotels & Resorts
Jan Hawelka, majitel, síť kaváren Lagarto
Luboš Kastner
Gorjan Lazarov
Jan Hawelka
12:30 - 13:30

Oběd

Recenze jsou hotelovým marketingem 21. století aneb jen s dobrou pověstí nejdál dojdeš

Případové studie: práce s recenzemi a jejich vliv na tržby

Radka Telyčková, Revenue Manager a konzultant pro hotely a jiná ubytovací zařízení, Pomáháme hoteliérům
Radka Telyčková

Thajská kuchyně, to je tajemství nevšedních chutí

Antonín Bradáč, šéfkuchař, Czech Chefs
Jan Davídek,
šéfkuchař, Czech Chefs
Antonín Bradáč
Jan Davídek

Jak na efektivní reklamy na Facebooku a Instagramu

Placené kampaně na Facebooku a Instagramu patří mezi nejlevnější a nejefektivnější způsoby, jak se dostat do povědomí a přivést nové zákazníky. Eliška vám ukáže základní i pokročilejší tipy a triky, jak o sobě dát co nejlépe vědět.

Eliška Vyhnánková,  social media konzultantka
Eliška Vyhnánková

Zaměstnavatel očima zaměstnance aneb společná cesta k úspěchu

Pro obor gastro klíčový vztah zaměstnanec – zaměstnavatel prochází v posledních letech výraznými proměnami parametrů. Jak na tyto změny reagovat, aby ve výsledku prospěly vašemu podniku? Inspirujte se řešením kolegů z oboru.

Zdeněk Lískovec, majitel, restaurace Kozlovna U Plechandy
Marek Křovák, spolumajitel, lektor, vzdělávací společnost 100PROgastro
Zdeněk Lískovec
Marek Křovák

AMSP ČR – Digitalizace v oboru HoReCa

SEZNAM NAPLNO POMÁHÁ V PODNIKÁNÍ
Rostislav Sedláček, senior konzultant, Firmy.cz

DIGITALIZACE PLATEB PRO VÁŠ LEPŠÍ BYZNYS
Martin Dolejš, Director Business Development CZ&SK, Mastercard Europe

ZDRAVÉ FINANCE
Jan Figlovský, manažer segmentu pro firemní klienty, ČSOB
Eva Svobodová
15:00 - 15:15

Kávová přestávka

Za málo peněz více muziky

Plánování a praxe v moderní gastronomii. Jaké jsou tipy a triky v technice přípravy, ekonomice, receptuře a jak funguje optimalizace jídelního lístku?

Petr Stádník, šéfkuchař, MAKRO Akademie
Oskar Klanert, šéfkuchař, Restaurace Na Humpolce
Petr Stádník

Bio versus lokálnost

Jaký je rozdíl mezi bio a lokálností v gastronomii? Nezaměňují se tyto pojmy, i když ve faktické stránce jde o zcela jiné suroviny? Možná by stálo pochopit základní pravidla, které z gastronomie dělají dědictví, které každá komunita sdílí dle svých možností. Hranice už nejsou v chutích znatelné. Na mapě se již vytrácejí a je to dobře. Jediné co zůstává, jsou suroviny a to buď bio nebo lokální. Nebo obojí najednou? Více o tom vám poví a před vašimi zraky připraví a naservíruje celé menu, ve kterém budou hrát hlavní roli opravdové plnohodnotné bio suroviny, šéfkuchař Lukáš Nevyje.

Lukáš Nevyjel , šéfkuchař, Nota Bene
Lukáš Nevyjel

Digitalizace služeb

Gorjan Lazarov , ředitel, Orea Hotels & Resorts
Gorjan Lazarov

GASTROMAPA LUKÁŠE HEJLÍKA: 365. Tipy a inspirace přímo z vašich podniků.

365 příběhů, které ukazují, jak gastronomie v Česku vyrostla! Lukáš Hejlík představí svou novou knihu, kde najdete 365 tipů, ze všech koutů Česka, ve všech žánrech. Naleznete zde také 31 tématických kapitol, 24 map, 12 speciálů, 7 průvodců a 52 dalších doporučení. Co zažil na svých cestách za českou gastronomií a najdete se zde i vy?
Lukáš Hejlík, herec a zakladatel projektu Gastromapa Lukáše Hejlíka
Lukáš Hejlík

Jak pomocí copy přenést čtenáře do vašeho hotelu, restaurace nebo kavárny

Jak vypadají texty na webech hotelů, restaurací a kaváren? Obvykle jako výčet vybavení, jídel nebo nápojů. Jan Novák vám na přednášce ukáže, jak napsat text, aby se čtenář při čtení cítil, že už ve vašem podniku sedí. Že už se dívá na západ slunce nad jezerem, obědvá vaši skvělou svíčkovou nebo si vychutnává špičkovou brazilskou kávu.

Jan Novák, senior copywriter, Obsahová agentura
Jan Novák

Vliv používání platebních karet na objem tržeb

Jak platební karty pomáhají rozvoji podnikání v sektorech HoReCa a jak mohou pomoci podnikatelům zefektivnit provoz, rozšiřovat svoje služby a vydělat víc? Nejčastější rizika přijímání platebních karet, jejich prevence a jak těmto rizikům předcházet? Nebudou chybět ani příklady zneužití karet v  oblasti ubytovacích služeb.
Ivan Pechanek, Fraud/Risk specialista, KB SmartPay
Miloslav Bouček, ředitel prodeje pro korporátní segmenty, KB SmartPay
Ivan Pechánek
Miloslav Bouček

Konec

Změna programu vyhrazena.