uvádí...
20. HOREKA 112 , 5. 11. 2019, Olomouc

Program-2016

Kongresový den
02. 11. 2016

Prezentace partnerů

Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích

Pivní turistika jako příležitost pro nový byznys

Co si představit pod pojmem pivní turistika a jak se svézt na vlně zájmu o tento trend? Spolupracujte s pivovary ve vašem regionu, podílejte se na pořádaných pivních akcích a získejte nové zákazníky. Správná nabídka piva a párování piva s jídlem je základem jak uspokojit chuťové buňky klientů.
Tomáš Hasík
11:00 - 11:30

Přestávka na kávu

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 – 15:45

Odpolední sekce A, sekce B

EET: aktuální stav a začátek pilotního provozu

Aktuální stav a „jízdní řád“ nového zákona. Kontrola a vymahatelnost dodržování zákona. Zeptáme se za vás – diskuse o aktuálních otázkách položených přímo zástupci oboru.
Jan Pýcha
Lukáš Kozák
Alena Schillerová

On-line marketing pro gastronomická a ubytovací zařízení

Restaurace 2.0 - co všechno má mít funkční restaurační web. Udržování vztahů se zákazníky a jejich monetizace pomocí e-mailingu. Využívejte efektivně dostupné komunikační nástroje.
Martin Stoilov
Lucie Poláchová

Profesionální standardy ve vyspělé gastronomii

Jak správně postupovat při budování gastronomického konceptu. Od gastro projektu, přes dodávku technologie, trénink gastro teamu až po pravidelnou péči a servis.
Petr Poláček
Jan Viewegh
Jiří Roith
Michal Hampejs
Monika Suchánková

Smyslový marketing v praxi

Řešení smyslového marketingu v reálných restauračních a ubytovacích zařízeních. Světu vládne dlouho podceňovaný smysl – čich. Jak je tento smysl vnímán ve světě a jak u nás? Víte, co je to welcome efect a jak ho vytvořit? Je opravdu nutné, aby váš zákazník odcházel načichlý cigaretovým dýmem? Proč volit vhodnou hudební kulisu, aby ladila s celkovou atmosférou prostoru?
Henrich Sikela
15:45 – 16:00

Přestávka na kávu

Praktické workshopy

Změna programu vyhrazena.