uvádí...
DISKUSNÍ ARÉNA 2, 18. 5. 2021, PRAHA

Program-2016

SETKÁNÍ S MINISTRY
02. 11. 2016

Prezentace partnerů

Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích

Pivní turistika jako příležitost pro nový byznys

Co si představit pod pojmem pivní turistika a jak se svézt na vlně zájmu o tento trend? Spolupracujte s pivovary ve vašem regionu, podílejte se na pořádaných pivních akcích a získejte nové zákazníky. Správná nabídka piva a párování piva s jídlem je základem jak uspokojit chuťové buňky klientů.
Tomáš Hasík
11:00 - 11:30

Přestávka na kávu

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 – 15:45

Odpolední sekce A, sekce B

On-line marketing pro gastronomická a ubytovací zařízení

Restaurace 2.0 - co všechno má mít funkční restaurační web. Udržování vztahů se zákazníky a jejich monetizace pomocí e-mailingu. Využívejte efektivně dostupné komunikační nástroje.
Martin Stoilov
Lucie Poláchová

Profesionální standardy ve vyspělé gastronomii

Jak správně postupovat při budování gastronomického konceptu. Od gastro projektu, přes dodávku technologie, trénink gastro teamu až po pravidelnou péči a servis.
Petr Poláček
Jan Viewegh
Jiří Roith
Michal Hampejs
Monika Suchánková

Smyslový marketing v praxi

Řešení smyslového marketingu v reálných restauračních a ubytovacích zařízeních. Světu vládne dlouho podceňovaný smysl – čich. Jak je tento smysl vnímán ve světě a jak u nás? Víte, co je to welcome efect a jak ho vytvořit? Je opravdu nutné, aby váš zákazník odcházel načichlý cigaretovým dýmem? Proč volit vhodnou hudební kulisu, aby ladila s celkovou atmosférou prostoru?
Henrich Sikela
15:45 – 16:00

Přestávka na kávu

Praktické workshopy

Změna programu vyhrazena.