On-line marketing pro gastronomická a ubytovací zařízení
Restaurace 2.0 - co všechno má mít funkční restaurační web.
Udržování vztahů se zákazníky a jejich monetizace pomocí e-mailingu.
Využívejte efektivně dostupné komunikační nástroje.
Řešení smyslového marketingu v reálných restauračních a ubytovacích zařízeních. Světu vládne dlouho podceňovaný smysl – čich. Jak je tento smysl vnímán ve světě a jak u nás? Víte, co je to welcome efect a jak ho vytvořit? Je opravdu nutné, aby váš zákazník odcházel načichlý cigaretovým dýmem?
Proč volit vhodnou hudební kulisu, aby ladila s celkovou atmosférou prostoru?
Jak správně postupovat při budování gastronomického konceptu. Od gastro projektu, přes dodávku technologie, trénink gastro teamu až po pravidelnou péči a servis.
Co si představit pod pojmem pivní turistika a jak se svézt na vlně zájmu o tento trend? Spolupracujte s pivovary ve vašem regionu, podílejte se na pořádaných pivních akcích a získejte nové zákazníky. Správná nabídka piva a párování piva s jídlem je základem jak uspokojit chuťové buňky klientů.