uvádí...
21. KONGRES HOREKA 112, 2. 11. 2021, PRAHA

Program-2016

KONGRESOVÝ DEN
02. 11. 2016

On-line marketing pro gastronomická a ubytovací zařízení

Restaurace 2.0 - co všechno má mít funkční restaurační web. Udržování vztahů se zákazníky a jejich monetizace pomocí e-mailingu. Využívejte efektivně dostupné komunikační nástroje.
Martin Stoilov
Lucie Poláchová

Smyslový marketing v praxi

Řešení smyslového marketingu v reálných restauračních a ubytovacích zařízeních. Světu vládne dlouho podceňovaný smysl – čich. Jak je tento smysl vnímán ve světě a jak u nás? Víte, co je to welcome efect a jak ho vytvořit? Je opravdu nutné, aby váš zákazník odcházel načichlý cigaretovým dýmem? Proč volit vhodnou hudební kulisu, aby ladila s celkovou atmosférou prostoru?
Henrich Sikela

Profesionální standardy ve vyspělé gastronomii

Jak správně postupovat při budování gastronomického konceptu. Od gastro projektu, přes dodávku technologie, trénink gastro teamu až po pravidelnou péči a servis.
Petr Poláček
Jan Viewegh
Jiří Roith
Michal Hampejs
Monika Suchánková
14:00 – 15:45

Odpolední sekce A, sekce B

Praktické workshopy

15:45 – 16:00

Přestávka na kávu

Prezentace partnerů

Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
11:00 - 11:30

Přestávka na kávu

Pivní turistika jako příležitost pro nový byznys

Co si představit pod pojmem pivní turistika a jak se svézt na vlně zájmu o tento trend? Spolupracujte s pivovary ve vašem regionu, podílejte se na pořádaných pivních akcích a získejte nové zákazníky. Správná nabídka piva a párování piva s jídlem je základem jak uspokojit chuťové buňky klientů.
Tomáš Hasík
13:00 - 14:00

Oběd

Změna programu vyhrazena.