uvádí...
16. kongres HOREKA 112

Reference

„H112 se účastním pravidelně jak v Praze, tak v Olomouci. Akce je vždycky zajímavá v tom, koho mám možnost potkat, zajímavé je složení účastníků na stáncích i mimo ně. Na H112 se mi především líbí, že se koncepci kongresu jeho organizátoři snaží posunout zase někam dál, že nelpí na systému ,co se jednou povedlo, to zase zopakujeme´. Nejvíce se mi líbila zajímavá panelová diskuse, její téma je důležité pro každého, kdo podniká v oboru.“

Pavel Bradňan, Makro, zástupce společnosti MAKRO ČR

„Nejvíc se mi líbí, že jsou v programu zahrnuty jak přednášky a panelové diskuse, tak předváděcí akce. Nejvíc oceňuji právě tuto rozmanitost, sdílení a výměnu názorů s ostatními během diskusních fór. H112 je pro nás inspirací a skvělou příležitostí k výměně zkušeností.“

Martin Stoilov, manažer, emailkampane.cz, Commerce Media

„Na konferenci H112 oceňuji, že jsou na ní přítomni lidé z oboru, kteří opravdu řídí hotely nebo restaurace a rozumějí tématu. Není to žádné setkání klubu nadšenců, kteří v gastronomii ani nepracují. Líbí se mi zajímavé složení témat i fakt, že je zahrnut také marketing pro restaurace.“

Lucie Poláchová, marketingová manažerka, společnost GPoint

Pro nás jako vystavovatele to byl velký úspěch, i když jsme se kongresu účastnili poprvé. Spoustě lidí chutnaly naše novinky, což splnilo naše očekávání. Na kongresu jsme získali nové kontakty, které do budoucna využijeme.

Michal Papoušek, GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries

Obchodních kontaktů jsme na kongresu HOREKA 112 navázali docela hodně, takže jsme spokojeni. Zákazníci měli o naše produkty zájem. Byli jsme spokojeni i se skladbou ostatních stánků na kongresu. S organizací jsme spokojeni.

Hana Štěrbová, UNITED BAKERIES

Jsme velmi spokojeni s vývojem kongresu. Letos představujeme novinky na gastro trhu. Snažíme se zkvalitnit naše portfolio, abychom byli na trhu konkurenceschopní. Chodí k nám noví a stávající obchodní partneři, kteří mají zájem o naše novinky a vývoj naší firmy kupředu. Zajímají je naše aktivity, které jsou s tím spojené.

Vilém Škrabánek, Kofola

Kongres se mi zdá na vynikající úrovni. Dá se zde najít spousta zajímavých věcí ohledně práce v pohostinství a hotelech. Na kongresu jsem poprvé, ale inspirovaly mě některé přednášky, které zkusím aplikovat do svého podnikání. Nejvíce mě zajímaly případové studie majitelů provozoven, které takřka z ničeho vybudovali fungující provozovnu. To považuji za velký úspěch a smekám před nimi klobouk. Jsem spokojený se skladbou stánků, ale nejvíce s Kofolou, kterou mám osobně velmi rád.

Petr Konečný, Penzion u Rechů

Kongresu se účastním poprvé a velmi se mi tady líbí, jsem spokojený. Většinu stánků znám, protože jsou to naši dodavatelé. Všechny prezentace byly zajímavé a dají se aplikovat v praxi, i když se jedná o zkušenosti a praxe větších podniků, než jsme my, ale v menším měřítku určitě. Hlavně spolupráce ostatních zařízení je zajímavá.

Jan Ščudla, Penzion Gril Tour

Na kongresu jsem poprvé, ničeho podobného jsem se zatím nezúčastnila a hlavně je to zajímavé, že se podívám i na tu „druhou stranu“, co lidi v HoReCa segmentu zajímá, co je trápí. Nejčastěji jsem se zastavovala u stánku s kávou, ale zaujaly mě hlavně prezentace novinek, které jsou velmi poučné a zajímavé.

Jana Haščíková, Coca-Cola HBC Česká republika

Jsme spokojeni s partnerstvím. Jsou tu reprezentativní prostory a dobrý poměr koncových zákazníků, tedy restauratéři a nákupčí z restaurací. Protože nemáme přímou distribuci, je to ideální možnost, jak se s těmito lidmi potkat. Jsme odkázáni na distributory, proto se nedostaneme tak aktivně právě k těmto zmíněným zákazníkům. Je to pro nás přínos, máme možnost prezentovat novinky, máme možnost edukovat lidi a vysvětlit jim rozdíly mezi mraženým nebo rádoby čerstvým zbožím. Co se týká skladby stánků, tak si myslím, že je to zvolené rozumně. Každý partner má svůj prostor a každý ze zákazníků si najde to, co ho zajímá.

Mirek Charvát, ARDO Mochov

Kongres HOREKA 112 nám přináší jak spoustu nových poznatků z gastronomie, tak kontakty. Myslím si, že je to velmi přínosné pro naši firmu. Vloni jsme na kongresu načerpali spoustu kontaktů, které nám přinesly velké zákazníky. Obecně se tady setkáváme s velmi zajímavými zákazníky. Úroveň je nejen díky krásnému prostředí výborná.

Milan Nožička, ALIMPEX FOOD

Co mohu říct historicky i nyní, zázemí je perfektní, je tady výborná klientela, lidi jsou v hlavním sálu a zajímají je přednášky, což potvrzuje, že jsou kvalitní. Já věřím, že jim to pomůže do budoucího byznysu. Od organizátorů získáváme soupis kontaktů, které jsou pro nás důležité. Máme tak přehled o tom, kdo nás přišel podpořit a navštívit, protože ne vždy máme šanci se se všemi účastníky setkat.

Petr Stádník, MAKRO Cash & Carry ČR

Na kongresu jsem potřetí. Loni se mi líbila přednáška na téma knedlíků od Vitany a letos se těšíme na úspěšný příběh pana Kuřete. Těšíme se také, až nás profesionálové naučí na workshopu správně čepovat pivo.

Blanka Motyčková, Restaurace Na Blbym místě

Na kongresu jsem poprvé, líbí se mi tady a už teď vím, že nám to hodně přinese.

Milan Rupec, Restaurace Oáza a Penzion U sklípku

Na kongres jsme přišli, abychom načerpali nové zkušenosti, dozvěděli se něco nového a zjistili, jaké nové výrobky jsou na trhu. Kongres hodnotím dobře, dobré jídlo a zajímavé diskuze. Navštívili jsme stánek Tchibo, protože nás zajímají čaje a kávy. Vyzkoušeli jsme nové věci a získali od nich nabídku. Zajímavá byla přednáška o resortu Dolní Morava a zaujala nás hlavně následná panelová diskuse.

David Gavenda, Vagón Café

Jsem velmi spokojená s průběhem kongresu. Jsem přesvědčena, že nás to obohatí a inspiruje. Zároveň se nám líbila panelová diskuze. Co se týká odborné stránky, načerpaly jsme spoustu nových podnětů, které můžeme předávat ve škole jako odborníci. Příští rok opět přijedeme.

Květoslava Kalužíková, Integrovaná střední škola Hodonín

Pro příště by bylo zajímavé přinést téma, jak zefektivnit komunikaci a přístup k portálům, jako je bookingdat.com, expedie, motel.de a tak dále. Tedy jakým způsobem vyjednávat s těmito rezervačními systémy tak, abychom je dostali na rozumnější výši provize, jednoduše dostat se jim pod kůži. Například by bylo dobré nabídnout i více zkušeností hoteliérů, třeba příspěvek pana Vajnera byl inspirativní. Horeka 112 nám pomohla zlepšit čísla v gastru a také jsme navázali spoustu obchodních kontaktů, v hotelové sekci jsme těmi přispěvateli spíše my.

Lukáš Pytloun, Pytloun Design Hotel, Pytloun City Boutique Hotel

Pokud mám hodnotit situaci v mých podnicích, zjišťuji, že konkurence je dnes tvrdší, musíme opravdu pracovat s větším nasazením než dříve; nestává se mi, že bych pro zákazníky neměl v restauraci volná místa, jako občas dříve. Kongres mě příjemně překvapil a jsem spokojen s tématy. Jsem zde poprvé a věřím, že se zúčastním i dalších ročníků.

Riccardo Lucque, italské restaurace Aromi, La Finestra, Il Merkato

Na kongres HOREKA 112 jsme přijeli prezentovat novinky, které na trhu ještě nejsou k dostání. Chceme tady ukázat, že nenabízíme pouze jeden produkt, ale že jich máme v nabídce mnohem více. Vedle toho, že předvedu naše výrobky, kontaktuji se zde také se zákazníky. Abychom se totiž posunuli dál, musíme s lidmi hovořit. Systém vzdělávání pro restaurace a hotely, jako je kongres HOREKA 112, vidím jako velmi dobrý krok k posunu z krize do lepších časů. Čím více si budeme předávat zkušenosti a seznamovat se s novými věcmi, tím spíše se posuneme někam dál. Kongres podle mého názoru poskytuje přesně to, co jeho organizátoři inzerovali, a také podle dodavatelů, kteří zde mají své stánky, soudím, že konferenci berou vážně.

Stanislav Zukal, ARDO Mochov

Konference potvrdila mé obavy, že podnikatelé v gastronomii ekonomické krizi chtějí čelit spíše snižováním cen. To podle mě nemůže fungovat. Jedinou možností, jak s krizí zatočit je podle mého názoru nabízením maximální kvality, a to jak u pokrmů, tak i ve službách poskytovaných v pohostinských zařízeních. Ale v žádném případě podhodnocováním cen!

Zdeněk Pohlreich, Café Imperial a Divinis Ristorante

Jsem potěšen, že v rámci konference HOREKA 112 se konečně začalo hovořit o realitě, jaká na českém gastronomickém trhu skutečně panuje. Je zřejmé, že bez vylepšování profesionálních znalostí a poskytování té nejlepší kvality a služeb se v gastrooboru podnikatelé dnes dlouho neudrží.

Roman Vaněk, Pražský kulinářský institut

Konference potvrdila volání podnikatelů v gastropodnicích po snížení DPH. Osobně si nemyslím, že pouze snížení daně může podnikatele v oboru gastro vytáhnout z krize. Podle mě by měli s krizí bojovat hlavně nabídkou co nejkvalitnějších služeb.

Miroslav Kubec, prezident Asociace kuchařů a cukrářů

Na této konferenci jsem snad počtvrté, dnes jako panelista. Letos jsem byl jedním z diskutérů o slevových portálech. Prostor k diskusi ale nebyl dostatečný, toto téma by nám mohlo zabrat i několik hodin. Konference Horeka 112 je místo, kde se setkají lidé z oboru a vyměňují si názory, mnohokrát se jedná už o staré známé. V době krize jsou tato setkání velice důležitá. Například u nás jsme v roce 2012 zaznamenali nepatrné zvýšení tržeb, ale při větší návštěvnosti, což je špatně, protože v přepočtu na jednoho hosta získáváte míň peněz. Přežijí jenom ti nejodolnější.

Miloš Vajner, manažer pro strategii a rozvoj, Centrum Babylon Liberec

Jsem rád, že v průběhu setkání gastronomických profesionálů zaznělo z úst přednášejících, že v České republice existuje příliš velké množství gastronomických podniků a že stále v oboru přetrvávají nespravedlivé podmínky k podnikání. Je také pravda, že krizi se lze vyhnout způsobem, který nastínil jeden z přednášejících, a to šíří nabídky a také kvalitou nabízených pokrmů a poskytovaných služeb.

Aleš Dočekal, Pivovarský dům a Pivovarský klub, Praha

Na stánku se návštěvníci nejčastěji ptají, jakou máme kávu a co jako společnost děláme dál. Potkali jsme spoustu zákazníků současných i potenciálních. Sbíráme kontakty a se všemi se bavíme o kouzlu naší kávy. Akci hodnotím kladně, získáváme tu spoustu nových kontaktů, a v případě zákazníků, kterým už dodáváme, můžeme ukázat novinky.

Adam Javorský, Douwe Egberts Czech Republic

„Kongres H112 se nám moc líbil a neváhali jsme na něj jet přes celou republiku. Nejdůležitější je pro mě přímý kontakt s partnery. Oceňuji také, že přednášky netrvaly dlouho a jejich témata byla příjemná a výstižná. Jsme akcí nadšení a těšíme se na duben, až přijedeme do Prahy. Na kongresu pro mě byla nejpřínosnější přednáška o pivní turistice, protože jsem velkým milovníkem piva, a pak samozřejmě problematika EET. Je příjemné vědět, že nejsme sami, koho toto téma trápí, a že se problémy řeší napříč republikou.“

Milan Bočkai, manažer, Pizzeria Panamera, Žatec

„Na H112 se mi líbilo vše, protože se kongres týká oboru, ve kterém se pohybuji už deset let. Nejvíce se mi líbily prezentace online marketingu – myslím, že je důležité, aby si hotely a restaurace uvědomily, že toto téma je důležité a že prezentace dělá první dojem na hosta. Oceňuji, že na přednáškách zaznělo vše potřebné. Kongres zdůraznil význam elektronického marketingu a předestřel, jak přilákat zákazníky, aby byli spokojeni za všech okolností.“

Oldřiška Krejčí, manažerka, Slevomat

„Přítomnost na kongresu takového zaměření jako H112 je pro mě zajímavá, protože zde můžeme představit novinky. Lidé tak nevidí naše dorty jenom z katalogu, ale mohou je ochutnat. Díky H112 máme od zákazníků ihned zpětnou vazbu. A všechna je pozitivní.“

David Maličký, obchodní zástupce v Alimpex FOOD, a. s.