uvádí...
18. kongres HOREKA 112

Program

Kongresový den
06. 11. 2018

Registrace

Prezentace partnerů

Představení produktů a služeb na stáncích partnerů

Oficiální zahájení

Karel Havlíček, předseda představenstva, AMSP ČR
Jakub Sedláček, víceprezident, AKC ČR
Karel Havlíček

Jaký je jejich příběh?

Příběh hotelu, který se stal vítězem Amazing Places v kategorii Spa & Wellness za rok 2017. Co stojí za oceněním a co je tajemstvím jejich úspěchu?
Jana Tomanová, ředitelka hotelu, Grandhotel Tatra Velké Karlovice
Jana Tomanová

Regionální kuchyně na světové úrovni

Jaký  je příběh slovenského kuchaře, který získal své zkušenosti v restauraci oceněné dvěma Michaelin hvězdami a vařil i pod světoznámým Jamiem Oliverem?
Marcel Ihnačák, majitel, šéfkuchař, Boutique Hotel Tanzberg, Pivnice Golem
Marcel Ihnačák
10:30 - 11:00

Kávová přestávka

CzechTourism pro Moravu

Jaký je nárůst zahraniční klientely na Moravě, co Morava nabízí, co nejčastěji turisté vyhledávají a naopak co chybí? Čím podporuje turismus na Moravě agentura CzechTourism a jak propaguje region Moravy na veletrzích v zahraničí? Nejen to zazní v úvodu do panelové diskuse.
Markéta Vogelová, ředitelka Institutu turismu, CzechTourism
Markéta Vogelová

Panelová diskuse: Region láká svět

Co přivádí zahraniční turisty v posledních letech do regionu, co vyhledávají a jak se na ně připravit? Tématem provede ředitelka Institutu turismu, Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism Markéta Vogelová.
Soňa Machová, vedoucí oddělení marketingového výzkumu, CzechTourism
Renata Králová, ředitelka, odbor cestovního ruchu, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Jan Vlachynský, spolumajitel, Bar, který neexistuje, Super Panda Cirkus, 4Pokoje, Whiskey Bar, který neexistuje
Jaroslava Malcová, ředitelka, Chateau de Frontier - Hraniční zámeček
Djamila Bekhedda, ředitelka, Střední Morava – sdružení cestovního ruchu
Soňa Machová
Renata Králová
Jan Vlachynský
Jaroslava Malcová
Djamila Bekhedda
12:15 - 13:15

Oběd

Dualita v jednotě

Představení nového gastronomického konceptu na Zelném trhu v Brně Dva různé podniky - Jedno místo - Dva různé přístupy - Společný úspěch.
Jan Vlachynský, spolumajitel, Bar, který neexistuje, Super Panda Cirkus, 4Pokoje, Whiskey Bar, který neexistuje
Simona Elsnerová, majitelka, ELSNER bistro
Jan Vlachynský
Simona Elsnerová

Židovské menu aneb co se jedlo v tomto domě

Nahlédněte díky menu od vyhlášeného kuchaře Marcela Ihnačáka do historie Boutique Hotelu Tanzberg a sledujte jeho kuchařské umění přímo na kongresu.
Marcel Ihnačák, majitel, šéfkuchař, Boutique Hotel Tanzberg, Pivnice Golem
Marcel Ihnačák

Najděte si vlastní cestu k zákazníkům, jen tak najdou oni vás

Pro jedinečného hosta jedinečnou nabídku. To je poselství restaurantu Entrée.
Kateřina Bortlová, manažer, Entrée restaurant
Kateřina Bortlová

Novinky ve světě Instagramu

Co by každému úspěšnému podnikateli v pohostinství nemělo uniknout? Hodí se Instagram i pro malý byznys? Jak vést úspěšný Instagramový profil? Nejzajímavější postřehy z aktuálního dění kolem Instagramu představí přední expertka na firemní Instagram.
Kateřina Pavlíčková, specialistka na Instagram, Businessgram
Kateřina Pavlíčková

Nestačí jen dobrý rozjezd, důležité je i dobře řídit a znát pravidla provozu

Úspěšný rozjezd hospody většinou není náhoda. Mít nápad je jen začátek. Plán, realizace a marketingové řízení rozjezdu na příkladu plzeňského Šenku a restaurace LÉKÁRNA.
Luboš Kastner, spolumajitel, HOSPODSKA, zástupce AMSP ČR
Luboš Kastner

Kávová přestávka

Jak se změnil aktivní turismus v regionech a co turisté očekávají?

Kdo patří do TOP 5 zahraničních turistů, kteří k nám a do regionů míří? Co vyhledávají, jaké jsou jejich kulturní zvyklosti a co by měly dělat ubytovací kapacity, restaurace a regiony, aby je tito turisté vyhledali?
Jaromír Polášek, ředitel, Jihočeská centrála cestovního ruchu
Jaromír Polášek

Chytré menu aneb proč nesnídat v noci a večeřet ráno

Jak snoubit chuť domácích limonád a míchaných drinků s menu? Jak plnit i ta nejbláznivější gastro přání a mít spokojeného hosta? Zde je vše možné a to bez ohledu na denní dobu.
Tomáš Křemenák, spolumajitel, kuchař, barman, 4pokoje
Lukáš Látal, spolumajitel, barman, 4pokoje
Sáfy Homola, kuchař, 4pokoje
Tomáš Křemenák
Lukáš Látal
Sáfy Homola

Copywriting: Přilákejte obsahem ty správné hosty

Představte si, že zaměstnáváte člověka, který 24 hodin denně chodí po městě, a mluví o vašem podniku. Někdy se snaží lidi pobavit, jindy je něco naučit, a někdy je ze všech sil přesvědčuje, aby přišli a utráceli. Vy všichni takového člověka máte. Je jím obsah, který vědomě či nevědomě tvoříte. A to, jak funguje, můžete sami ovlivnit! Ukážeme vám, jak začít, čeho se držet a čeho vyvarovat.
Martin Brablec, vedení & strategie, Obsahová agentura
Martin Brablec

Výhody a rizika akceptace platebních karet

Jak platební karty pomáhají rozvoji podnikání v sektorech HoReCa a jak mohou pomoci podnikatelům zefektivnit provoz, rozšiřovat svoje služby a vydělat víc? Nejčastější rizika přijímání platebních karet, jejich prevence a jak těmto rizikům předcházet? Nebudou chybět ani příklady zneužití karet v  oblasti ubytovacích služeb.
Ivan Pechanek, Fraud/Risk specialista, KB SmartPay
Miloslav Bouček, ředitel prodeje pro korporátní segmenty, KB SmartPay
Ivan Pechánek
Miloslav Bouček

Digitalizace vládne budoucnosti, co přinese rok 2019?

Pohostinství zasahují digitální technologie čím dál tím víc. Díky nám budete v obraze!
Jan Dolejš, Konzultant a lektor digitální produktivity, Digiskills, zástupce AMSP ČR
Jan Dolejš

Konec

Změna programu vyhrazena.