uvádí...
17. kongres HOREKA 112

Program

Kongresový den
25. 4. 2018

Registrace

Prezentace partnerů

Představení produktů a služeb na stáncích partnerů

Oficiální zahájení

Karel Havlíček, předseda představenstva, AMSP ČR

Miroslav Kubec, prezident, AKC ČR

Pavel Hlinka, zástupce vzdělávací sekce, AHR ČR

Karel Havlíček
Miroslav Kubec
Pavel Hlinka

PŘÍBĚH ČESKÉHO HOTELNICTVÍ A GASTRONOMIE

Můžete mít skvělou lokalitu nebo vybavení, ale servis je hlavní gros podniku, do nejž se hosté budou s radostí vracet. To platilo při otevření Alcronu ve 30. letech a je tomu tak i dnes.
Michal Chour, ředitel hotelu, Radisson Blu Alcron Hotel

PRVKY TRADIČNÍ ČESKÉ KUCHYNĚ V SOUČASNÉ GASTRONOMII
Rostlinná strava, transparentnost, lokálnost a jednoduchost. Gastronomické trendy svědčí o návratu ke kořenům. Ve smyslu přírodním i historickém. Kde se vzala česká kuchyně a kam se během sta let od vzniku republiky posunula?
Jiří Král, šéfkuchař, restaurace Aureole

Michal Chour
Jiří Král
10:30-11:00

Kávová přestávka

MILENIÁNI VE SLUŽBÁCH

V roce 2025 budou dnešní třicátníci, tzv. generace Y, představovat největší část produktivní společnosti. Budou našimi zákazníky, ale i zaměstnanci. Jak komunikovat s mileniány a jaké pro ně nastavit ideální pracovní prostředí?
Lenka Pešková, ředitelka Hays Response, Hays

Lenka Pešková

PANELOVÁ DISKUSE: ZMĚNÍ SE ZÁSADNĚ CHOVÁNIÍ ZÁKAZNÍKŮ S PŘÍCHODEM GENERACE Y?

Cestují jinak, jinak vyhledávají hotely, letenky i restaurace a jejich cílem je zážitek. Co to znamená pro vás? Je dobré specializovat se a zaměřovat se na jednu cílovou skupinu nebo je lepší být flexibilní a mít dynamický podnik pro všechny?

Jan Papež
Tomáš Horák
Petr Slepička
Zdeňka Strakuľová
Jiří Gajdošík
12:15-13:15

Oběd

HLAVNÍ ODPOLEDNÍ PROGRAM
KUCHAŘSKÝ WORKSHOP
DIGITÁLNÍ WORKSHOP

ŠŤASTNÝ TÝM ROVNÁ SE ŠŤASTNÝ HOST

Je nejvyšší čas poohlédnout se po happiness manažerovi. Nebo se jím staňte vy sami! Tajemství úspěšného podniku je v lidech. Soustřeďte se v první řadě na své zaměstnance, to ostatní pak půjde samo.
Monika Hilm, regionální ředitelka, Vienna House

Monika Hilm

JÍME PŘECE OČIMA

Food styling a fotografování jídla. Dnešní svět nezůstává jen u tištěných médií a menu na jídelním stole. Doba onlinu dává šanci všem. Každý může rychle prodat svůj pokrm i recept a na sociálních sítích prezentovat interiér restaurace. Workshop o focení mobilním telefonem, trendech ve food stylingu a hledání toho správného světla.
Iveta Fotr Hejtyková, profesionální fotografka

Iveta Fotr Hejtyková

KOUZLO PROPOJENÍ CHUTI JÍDLA S VYBRANÝMI VÍNY

Připravit prvotřídní pokrm dnes svede pár vyvolených, ale podtrhnout chuť jídla správným vínem, chutě harmonizovat a zaktivovat všechny smysly je hotové umění. Nechte kuchaře spolupracovat se sommeliéry a mnohonásobně zvýšíte degustační zážitek hostů.
Mirek Kalina, spolumajitel a šéfkuchař restaurace Kalina cuisine & vins, porotce fenomenální TV show MasterChef
Vít Hepnar, spolumajitel a sommelier restaurace Kalina cuisine & vins

Vít Hepnar
Mirek Kalina

SEXY ZDRAVÁ ZELENINA

Může mražená zelenina konkurovat čerstvé? Šéfkuchař Jiří Horák tvrdí, že ano. Chutné a zdravé jídlo lze udělat i s mraženou zeleninou. Poslechněte si, co je k tomu třeba, a sami si lahodný pokrm z mražené zeleniny uvařte na speciálním workshopu Jiřího Horáka.
Jiří Horák, Cullinary Advisor, Ardo

Jak magie mraženého ovládla 16. kongres HOREKA 112? Podívejte se ve fotogalerii...

Jiří Horák

CESTOVÁNÍ ZA DOBRÝM JÍDLEM JE TRENDY

Jen skvělé jídlo už ale k úspěchu podniku nestačí. Nejdůležitější je mít perfektně promyšlený koncept s příběhem. Co udělat pro to, aby gastro hvězda Lukáš Hejlík zanesla váš podnik do populární gastromapy?
Lukáš Hejlík, herec a zakladatel projektu Gastromapa Lukáše Hejlíka

Lukáš Hejlík

ZBYTKY JAKO KREATIVNÍ SUROVINA – TASTE WASTE

Plýtvání a zbytečné znehodnocování jídla nachází v poslední době řešení. Slupky od okurek, kuřecí kosti i další odpad je možné využít při dalším vaření. Fantazii se meze nekladou. Takříkajíc od semínka až po „hovínko“. Efektivní spotřeba surovin by mohla být součástí každé kuchyně. Kuchaři tím šetří nejen přírodu, ale i peníze majitele. Jaké pokrmy se z nepotřebných surovin dají připravit?

Michal Voldřich, Executive Chef, Orea Hotel Pyramida

Michal Voldřich

NOVINKY VE SVĚTĚ INSTAGRAMU

Co by každému úspěšnému podnikateli v pohostinství nemělo uniknout?
Hodí se Instagram i pro malý byznys? Jak vést úspěšný Instagramový profil?
Nejzajímavější postřehy z aktuálního dění kolem Instagramu představí přední expertka na firemní Instagram.
Kateřina Pavlíčková, specialistka na Instagram, BUSINESSGRAM

Kateřina Pavlíčková
14:45-15:00

Přestávka na kávu

ZEFEKTIVNĚTE KOMUNIKACI S HOSTY POMOCÍ POP MÉDIÍ

Světelné reklamy, slunečníky, menu tabule a stojánky nebo LCD obrazovky jsou víc než pouhou dekorací provozovny. Díky nim lépe uspokojíte potřeby zákazníků i provozovatelů! Personál sice nenahradí, ale v upsellingu a k upevnění loajality zákazníků pomoci mohou. Analýza vnímání zákazníků a zkušeností provozovatelů s aplikacemi POP.

Daniel Jesenský, prezident a člen výkonné rady, POPAI Central Europe
Martin Boček, Business Development Manager and Consultant, Perfect Crowd

Martin Boček
Daniel Jesenský

TRADIČNÍ KUCHYNĚ V MODERNÍM POJETÍ

Českou kuchyni lze dělat poctivě a na mezinárodní úrovni. Jak se gastro trendy promítají do původní české kuchyně? Gastronomický velmistr vám v kuchařském workshopu naservíruje kompletní menu na jednom stříbrném podnose.
Jan Punčochář, šéfkuchař, restaurace Grand Cru

Jan Punčochář

JAK UVAŘIT ZE ŠPETKY DAT HORU TRŽEB

Účtenky už nejsou to co bývaly. Dnes z nich díky chytrým systémům a aplikacím můžete vyčíst třeba to, jak často k vám daný host chodí, který stůl nevydělává a nebo kdo z obsluhy se umí otáčet nejlépe. Dozvíte se, jak tato data využít ve svůj prospěch a zvýšit tak zisk.
Rudolf Kotas, produktový manažer, Storyous

Rudolf Kotas

DIGITÁLNÍ RECRUITMENT

Nečekejte, až se vám perfektní kandidáti ozvou sami. Buďte aktivní a oslovte je přes sociální sítě! Jak vyhledávat informace o potenciálních zaměstnancích a nacházet skryté talenty? Zapojte do náboru celou firmu a pracujte s osobním brandem. Náborový storytelling a e-mailing.
Kateřina Němečková, PR & Marketing, Perfect Hospitality Consulting

Kateřina Němečková

BEZPEČNOST LIDÍ V PODNIKU NADE VŠE

Moderní manažer a jeho možnosti efektivního řízení rizikových procesů. Nedávný požár v pražském hotelu Eurostars David ukázal na díry v požární bezpečnosti podniků. Řada provozoven se soustředí pouze na zisk a bezpečnost jde stranou. Ochrana zaměstnanců a hostů by přitom měla být priorita každého hotelového řetězce i malého bistra. Jakým výzvám čelí dnešní manažer, jakou má odpovědnost a v čem mu při rozhodování dokážou pomoci mobilní nástroje.

Simon Palupčík, ředitel divize IVS & HSE, BUREAU VERITAS

Simon Palupčík

HOW TO UPSELL ONLINE

Digitální svět mění chování zákazníků. Recenze na sociálních sítích hrají klíčovou roli v konečném rozhodování hostů. Podnikatelé mohou aplikace využít v upsellingu. Zaměřte se na upselling a na recenze a zlepšete nabízené služby.

Annika Ülem, Co-Founder & CMO, GuestJoy

Annika Ülem